找回密碼
 登記成會員
搜索
查看: 3995|回復: 4

怪力亂神 - 開車疑似撞鬼!

[複製鏈接]
發表於 27-1-2014 01:36:47 | 顯示全部樓層 |閱讀模式

登記成為會員,看更多精采內容!

您需要 登錄 才可以下載或查看,沒有賬號?登記成會員

×
好啦…
其實係一次親身的經歷 [img]https://ci3.googleusercontent.com/proxy/5UrdMrqRWmnClQPiTY-DAezwGxSgSHMqv9we2lv5ciNmuWxdaY2lIJLXF7ZEnrGWDzBTx1Ru1eVV1iMUmi0jvH2yRB-kXWWhQueFRw=s0-d-e1-ft#[/img] ,無花無假。
不過係唔係鬼故…我就唔知啦!

大約2000年左右,我有一個朋友叫「周身」果陣o岩o岩考到車牌,連同另外兩個中學的死黨(其中一個當時已經當了差4-5年)驅車周圍兜。
時間係凌晨兩點至四點左右(實際時間唔記得…),先後兜過沙田坳道、飛鵝山咁… 之後兜兜下,唔覺唔覺,兜左去油塘一帶…
當時油塘果邊對我黎講係一個好辟的地方…
o向果度兜兜下見到有上山路口,諗住可能有路去d好似飛鵝山之類高一d又特別d的地方,咁咪駛入去睇睇囉…
兜到入去唔係好耐,發現有個回旋處,原來係墳場入口!
大家面面相覷,諗下諗下,都係啦啦臨兜返出去啦。
條路好靜、無街燈、我地亦都無開收音機。
差不多出到路口的時候,竟然見到兩男兩女在路邊!
佢地都著住「正常」的衣著,不過唔係好有印象。
一男一女坐在路邊,一個男的站在他倆身邊;另一個女的,站得比較出一點,
白T恤、牛仔褲,「清湯掛麵」的頭髮,徐徐地向我地架車揮手!!
我好記得,佢地全部都係目無表情,當時我同周身等人應該無諗過咩邪門野,
反而收到架車好慢好慢,車內其中一人仲話:「唔通佢地壞左車?」
我當時都只係一心好奇,因為我坐在司機位的旁邊,所以係最接近「佢地」。
正想打開窗之類問一問發生咩事之際,車中當差的那位說:
「走啦…佢地想點我地都幫唔到佢地啦,我地架車又無位…」
當時我地好似突然「係喎!停又點o者?」的心態,慢慢的離開。
但係果幾個「人」動作、表情仍然都係無變過…
當時其他人點諗真係唔知,淨係問過周身,佢同我一樣都係無諗過有咩怪力亂神的事,所以當時都唔係點識得話驚唔驚…
反而好想問番當差的果個朋友,問下佢記唔記得呢件事…
不過,我地好耐無見佢啦都…

究竟,當時我見到o既「人」目的係咩?
果一帶附近印象中當時係冇咩好近的住宅,而且半夜三更…
唔通係d大學生O'Camp玩嚇人之類的惡作劇 [img]https://ci6.googleusercontent.com/proxy/wDHo3JDJk2buTJsYIpCITZLFfUDgLFhZ7kyJkBBgvWdyJi7rjH4mSXuvs6qF3yI9m5OB_c2GVb9jser5L68E6rU51fF2ia4c82gTOm6BMx2LYIo=s0-d-e1-ft#[/img] ?
真係唔知………



發表於 27-1-2014 02:26:13 來自手機 | 顯示全部樓層
d 相睇唔到。
發表於 27-1-2014 10:12:46 | 顯示全部樓層
可能因為近墳場,諗多左啦,你地四/五個人個個見到?如果個個見到就更加唔係。
大老山都比人發現有人放紙紮公仔渣車嚇人啦
油塘近墳場,係咪將軍澳墳場?如果係,附近係有村既,重好近墳場。
發表於 27-1-2014 10:18:41 來自手機 | 顯示全部樓層
我響和合石都見到鬼妹傳教啦。
發表於 27-1-2014 13:49:46 | 顯示全部樓層
其實墳場真係有好多閒什人, 點只鬼妹傳教, 行山, 踩單車, 影相, 打野戰.......
包羅萬有, 各式其式。
您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 登記成會員

本版積分規則

聯絡|手機版|香港大笪地

GMT+8, 29-4-2024 06:17 PM

Powered by Discuz! X3.5

Copyright © 2001-2024 Tencent Cloud.

快速回復 返回頂部 返回列表