找回密碼
 登記成會員
搜索
查看: 16700|回復: 1

2005年1月16日--樂富人草--對精確 (聯賽)

[複製鏈接]
發表於 18-2-2009 14:27:04 | 顯示全部樓層 |閱讀模式

登記成為會員,看更多精采內容!

您需要 登錄 才可以下載或查看,沒有賬號?登記成會員

×
比賽日期16/1/2005
對手精確 (聯賽)
地點樂富人草
比數勝 5:0
己隊入球者阿榮x2, 阿細, 阿贊x2
比賽精華1) 司徒文俊欲以速度推過阿細, 不過阿細連波都攞埋, 2) 阿榮接應阿贊傳中波第一時間凌空抽射中柱彈回給龍門, 3) 阿細從後半場大腳長傳笠過後衛彈地再笠死埋龍門, 4) 阿榮近門抽射龍門擋出不遠阿晃小禁區打飛機, 5) 阿骨左邊出波龍門出迎柯蛋俾阿贊射入空門, 6) Alex越位後仍起腳射門及口多所以領黃牌及後衝門撞擊倒龍門, 險些領紅牌離場, 7) Homan助攻開生球過半場俾阿榮推過後衛單刀射入網仔, 8) 周欣同對方前鋒爭波互批一野後說"我高你成個頭你敢'樓'抽"?! ...etc
紅/黃牌Alex(黃)
最佳球員阿榮


出場陣容:
前鋒: Alex, Sam
中場: 榮, 邦, Ray, 贊
後防: 骨, 昌, 周欣, 細
龍門: Homan
後備: 晃, 燒雞, 狗
觀眾: 茵, May豬, 榮嫂
 樓主| 發表於 18-2-2009 14:28:44 | 顯示全部樓層
回覆
推薦 留言 5 / 19 的問題討論
寄件者: 打什肥佬傳送時間: 18/1/2005 15:53
恭喜各位全面大勝.... 我錯過了一場精彩賽事咁呢!!
而且似乎大家都復甦了!!!!

回覆
推薦 留言 6 / 19 的問題討論
寄件者: 陳達沙傳送時間: 18/1/2005 23:56
可惜可惜,我的大意令我錯過大勝的滋味,可以想像當時的場面十分動人,希望大家保持壯態,決戰飛標會(不要受傷,不要衝動),我會到場為大家再拍照及打氣!
政: 祝早日康復,我也會好好休養,再和你一起上陣,決戰安聯!
(如果不是旁証發雞盲,輸了第一球,我們已得到勝利!)



GD4.jpg  

回覆
推薦 留言 7 / 19 的問題討論
寄件者: 005ching傳送時間: 19/1/2005 4:07
各隊友,

陳達沙妳真有心我已經好番下場已可復出. 今年能夠兩勝精確睇0黎GD真係進步咗,由其對住同級球隊心理上都較已往穩定,但係對弱隊及唔熟識0既球隊就經常打到慌失失,此點必須改善.

回覆
推薦 留言 8 / 19 的問題討論
寄件者: 卡富芝屎傳送時間: 19/1/2005 9:43
係呀, 今年首次循環兩場都贏精確, 得8球失1球, 真係一吐烏氣, 記得初對精確時有點老鼠拉龜, 3戰3負, 現在球隊愈踢愈好, 真係有點安慰...


阿政講得o岩, GD對住o的弱隊或新隊都好慌張, 其實好似上次對Ricci贏3:1咁落後都可以放開黎打, 最後反勝對手, 贏輸係其次, 最緊要係踢場好波, 踢得開心... 你地話係咪?!

回覆
推薦 留言 9 / 19 的問題討論
寄件者: 三都主Alex傳送時間: 20/1/2005 17:44
Everybody played hard in this game.  I vote 邦 and 周欣 for MVP.  They have kept 精確 with almost 0 shot on our goal.  Their midfield did not work effectively at all.  Homan only have to make 3 saves in the match!  Our defence has won the game.  Our confidence also returned in attack.  I love to kick 司徙什麼's ass!

Alex

回覆
推薦 留言 10 / 19 的問題討論
寄件者: Cfoo4傳送時間: 21/1/2005 13:22
踢o左咁多年終於獲得隊友認同實在好感動
當天成隊球員都發揮高度集中力及目標一致,實在是踢出今季最高水平,好享受。
我由第一天踢GD就知道我地O既球員質素好(就算比人侵犯都沉住氣踢好場波), 技術好(不用多講),只不過很多時不太集中而引致時常交失波甚至輸波踢到大家好有壓力冇信心。
我覺得落得場踢就要有種壓場感,就如睇過"魔戒 3"內打仗時兩隊列陣號角一響士兵們向前衝o個種殺敵攝人氣勢,人地見到你目標一致有決心,都起碼贏o左兩成返o黎先。又如韓國仔踢波踢到甩牙都繼續踢,個波未出界都追到底,試唸對面隊波如果係落場個11個加埋後備都係韓國仔咁款,你唔好話贏,和都好難!
"只要有夢想凡事可成真",雖然到第一名仲有些少佢離,只要目標正確相差都不會好遠,最少我地可以一齊享受足球嗎!


回覆
推薦 留言 11 / 19 的問題討論
寄件者: 希比昌傳送時間: 21/1/2005 20:59
周欣, 聽講您最初唔係咁講個播...................呵呵!!!

那當然啦, 唔係咩叫順竟波呀, 唔係咁易踢逆竟波架.....總之您enjoy就ok啦, 一隊波係好有足夠鬥心先得既............由前到龍門都要有..............

GD人, 努力!!!!!!!!!

回覆
推薦 留言 12 / 19 的問題討論
寄件者: Cfoo4傳送時間: 21/1/2005 22:52
乜呢度唔係吹水版咩?
阿昌,唔好咁快督爆好喎

回覆
推薦 留言 13 / 19 的問題討論
寄件者: 卡富芝屎傳送時間: 22/1/2005 14:56
周欣, 只要踢得好就會有人認同, 所以我成日都好俾心機踢去達致這滿足感!
我地隊波係以友誼o係足球上作技術上o既較量, 不主張以暴力去踢波, 我地係為踢波而踢波, 再以技術加鬥志去贏波, 你講o個o的壓場感我諗就係我地o的鬥志...
其實得唔得到第一係其次, 得到第一故然係Bonus, 得唔到都唔使唔開心, 只要踢到好波踢得開心就夠了, 勝不驕敗不餒, 踢波梗有贏有輸, 能夠接受失敗, 從失敗中再改善成長, 先至係真功夫, 方為大師傅...
希望大家能好好享受足球啦!

回覆
推薦 留言 14 / 19 的問題討論
寄件者: monsterchik傳送時間: 23/1/2005 0:44
  好高興有很多隊友發表自己的意見 , 周欣由季初加盟, 嘗試不同的位置, 今次打清道夫絕對是代表作. 其實, 今場比賽能夠獲勝, 上下一心好重要, 大家想自己控球在腳時, 附近總有隊友支援, 當然 , 容易組織攻勢.
當日,大家緊守崗位, 發揮自己的強項, 如亞昌的制空能力, 亞榮和亞贊的速度, 亞邦的傳送, ray的截擊力, alex 的二傳, 還有其他未能到場隊友等, 只要大家盡顯所能, GD一定得.

Gary :
你的傷勢如何, 記得保重身體, 希望盡快在球場見面 .



回覆
推薦 留言 15 / 19 的問題討論
寄件者: 陳達沙傳送時間: 23/1/2005 22:25
: 我看到精確的網頁,他們對飛標會的賽事要腰斬,可否得知情況? 還有可否Update我們聯賽排名?Thank!


回覆
推薦 留言 16 / 19 的問題討論
寄件者: 卡富芝屎傳送時間: 24/1/2005 9:30
Gary, o個場精確對飛標會, 精確在領先兩球之下, 飛標會三度不滿球証o既判決, 又多次恐嚇球証(鬍鬚佬), 於是球証o係這情況下以場面控制唔到之理由腰斬比賽, 最後由執委會判決精確贏3:0, 至於聯賽榜方面如下,
1. 安聯: 9勝3和
2. 裕新仕勤: 7勝2和1負
3. 飛標會: 7勝1和2負
4. Goal-doublers: 6勝2和2負
5. 科域: 5勝1和5負
6. 精確: 5勝6負
7. Our Team: 4勝1和5負
8. Ricci: 3勝3和5負
9. QRE87: 1勝2和7負
10. 國際聯: 3和6負
11. 競馬: 1勝9負

回覆
推薦 留言 17 / 19 的問題討論
寄件者: 希比昌傳送時間: 24/1/2005 12:35
亞細, 睇黎頭4隊既分數都好接近, 2,3,4位都打少2場, 如果大家同時贏兩場既話, 肯定會同安聯好接近, 我睇我地仲有機會, 所以一場都唔可以放過!!

可惜我2月之後, 除星期一, 六, 日晚可以其餘時間我都會係大陸.......................pls note!!!

回覆
推薦 留言 18 / 19 的問題討論
寄件者: 卡富芝屎傳送時間: 24/1/2005 13:44
希比昌, 我盡量就你book星期一, 六, 日o既場啦...

回覆
推薦 留言 19 / 19 的問題討論
寄件者: 希比昌傳送時間: 25/1/2005 0:59
亞細:

thx!!!

我一定會盡量出席!!
您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 登記成會員

本版積分規則

聯絡|手機版|香港大笪地

GMT+8, 29-3-2024 03:02 PM

Powered by Discuz! X3.5

Copyright © 2001-2024 Tencent Cloud.

快速回復 返回頂部 返回列表